راه های ارتباطی: E-mail: Zh.parsai66@gmail.com Instagram: @zh.parsai
مسیر یابی

مسیر یابی

مسیر یابی در تمام دوره های زندگی بشری از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. در هر برحه زمانی انسان از ابزارهای موجود برای یافتن مسیر خود استفاده میکرده است.نقشه ها یکی از مهمترین ابزارهای مسیر یابی در گذشته بوده است.

کم کم با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش ماهواره استفاده از جی پی اس ها متداول شد. به نحوی که امروزه استفاده از این ابزار به یکی از الزامات سفر تبدیل شده است. در حقیقت این ابزار با برقراری ارتباط با ماهواره امکان تعیین دقیق مکان شما، تعیین مسیر برگشت، اطلاع رسان ها برای امداد و نجات را دارد.

جی پی اس ها انواع و ابعاد مختلفی دارند. اخیرا با پیشرفت  گوشی های هوشمند، استفاده از جی پی اس ها به صورت اپلیکیشن های مختلف در آمده است. خیلی از افراد بر خلاف گذشته نیازی به سعی و خطا و ندارند و بدون نیاز به حمل نقشه و یا به خاطر سپردن مسیر با استفاده از این اپلیکیشن ها به راحتی به مقصد می رسند.

اغلب حتی با استفاده از این اپلیکیشن ها راه های میانبر و یا کم ترافیک تر را انتخاب می کنند در حالی که قبلا حتی با آن مسیر آشنایی هم نداشتند. این ویژگی آنقدر ارزشمند است که امروزه کمتر کسی بدون استفاده از آنها انتخاب مسیر مینماید.

در کنار مسیر های سفر همه ما به تعیین مسیرهای زندگی نیاز داریم. متاسفانه در این زمینه در کشور ما آموزشی در دوره های تحصیل وجود ندارد. افراد با سعی و خطا و با صرف زمان زیادی در مسیر زندگی خود حرکت میکنند. چه بسا اگر یک راهنمای آگاه در کنار ما باشد در مسیر زندگی  با سرعت بیشتر حرکت می کنیم.

یک نمونه از این راهنماها استفاده از آموزش است. در حقیقت با استفاده از آموزشدر هر مرحله از زندگی احتمال بروز خطا اتلاف زمان و انرژی خود را به حد اقل می رسانیم.

پاسخی بگذارید

بستن منو
×
×

سبد خرید