راه های ارتباطی: E-mail: Zh.parsai66@gmail.com Instagram: @zh.parsai
چرا سفر، (بخش چهارم) چشيدن طعم زبان‌های مختلف

چرا سفر، (بخش چهارم) چشيدن طعم زبان‌های مختلف

در ادامه سری مقاله های چرا سفر در این مقاله به بررسی مزایای سفر خواهیم پرداخت. برای مطالعه بیشتر در خصوص اینکه اصلا برای چه باید سفر کرد به مقالات قبلی با این عنوان مراجعه کنید.

افراد زیادی هستند که دوست دارند زبان های مختلف را یاد بگیرند. اما یادگیری زبان به این سادگی نیست. اگر در این زمینه قبلا تلاش کرده باشید حتما تایید می کنید که نیاز است تا با اهالی آن زبان در ارتباط بود تا بتوان به زبانی دیگر صحبت کرد. البته قرار گیری در همه محیط ها هم ممکن نیست، لذا افراد زیادی تلاش میکنند تا برای مدتی کوتاه به کشورهای مختلف سفر کنند، تا این امکان را برای خود فراهم کنند که به زبان دیگری صحبت کنند.

در طول سفر شما نیاز دارید که برای رفع نیاز هایتان با دیگران ارتباط برقرار کنید. برای پرسیدن قیمت، مشخص کردن مسیر و بسیاری از نیاز های دیگر باید با افراد یک منطقه صحبت کنید. به همین علت در سفر بهتر زبان یاد می گیرید. در درجه اول شما در محیط قرار دارید و این بهترین فرصت است. زیرا تمام اطرافتان را از اهالی آن زبان فرا گرقته و شما انتخابی ندارید جز اینکه به مکالمات گوش دهید و از آنها یاد بگیرید. در درجه دوم شما برای رفع پاره ای از نیازهایتان تمام تلاشتان را میکنید تا به آن زبان صحبت کنید. زیرا مخاطبتان اغلب از اهالی آن زبان است و ترجیح می دهد با شما به زبان مادری اش گفتگو کند.

همانطور که میدانید یادگیری یک زبان جدید در حکم ایجاد شخصیتی جدید برای خودتان است. مردم کشورهای مختلف آداب و رسوم مختلفی دارند. زمانی که شما سعی در یادگیری زبان آنها را دارید در حقیقت می کوشید تا با این جزئیات از نزدیک آشنا شوید و چه فرصتی بهتر از سفر. در سفر به خصوص اگر در زمان مراسم آیینی و ملی باشد از نزدیک با فرهنگ های جدید میتوایند آشنا شوید. این ویژگی سفر فرصتی است که در هیچ کلاسی در اختیار شما قرار نمی گیرد.

پاسخی بگذارید

بستن منو
×
×

سبد خرید