راه های ارتباطی: E-mail: Zh.parsai66@gmail.com Instagram: @zh.parsai
سفر و بهبود فردی

سفر و بهبود فردی

در سری مقالات فواید سفر به نکات متعددی از جمله ارتقاع صلح و دوستی، آشنایی با طعم های مختلف و آشنایی با زبان ها و فرهنگ های مختلف اشاره شد. در ادامه به بررسی تاثیر سفر بر بهبود فردی خواهیم پرداخت.

زمانی که شما تصمیم به سفر می گیرید، در حال هماهنگ کردن شرایط خودتان با دوستان، خانواده و یا سایر همسفران هستید. در واقع حتی برای اینکه چند روز را به سفر اختصاص دهید،نیاز دارید تا این هماهنگی ها را انجام دهید. این ارتباط ها به شما کمک می کند تا خجولی را کنار بگذارید و به راحتی نظر خود را به همسفرانتان با احترام منتقل کنید.

در ادامه سفر هم داستان به همین منوال است. شما در بسیاری از موارد احتیاج دارید تا با همسفرانتان در ارتباط باشید. شرایطی را در نظر بگیرید که با تور به سفر رفته اید و در کنار شما فردی نشسته است که دوست دارد از طبیعت عکاسی کند. این نوع از افراد به طبع در طول مسیر هم تمایل دارند که به فعالیت عکاسی بپردازند و احتمالا بخواهد برای بالا بردن کیفیت عکس های خود پنجره را باز کند. این ها همه در حالی رخ می دهد که شما تصمیم دارید در طول مسیر استراحت کنید تا در مقصد انرژی کافی برای پرداختن به فعالیت های خود داشته باشید. خب اگر درست ندانید که چه طور خواسته تان را مطرح کنید یا باید در تمام مسیر شرایط را به سختی تحمل کنید و یا اگر با لحن درست این درخواست را مطرح نکنید منجر به رنجش شما و یا همسفرتان خواهید شد. به همین دلیل است که مهارت های ارتباطی و بهبود فردی مانند شهامت، ارتباط موثر و … را که در بسیاری از کارگاه ها می آموزید میتوانید در طول سفر به طور عملی تمرین کنید.

از سوی دیگر با هر بار سفر شما پخته می شوید. به این معنا که در ارتباطات خود بسیار مسلط تر برخورد خواهید کرد که این موضوع بر روی روابط شخصی شما هم تاثیر به سزایی را خواهد داشت. بعد از مدتی از مهارت های ارتباطی خود حتی شاید شگفت زده می شوید. این تنها بخشی از تاثیر به سزای سفر بر روی مهارت های ارتباطی شما است.

پاسخی بگذارید

بستن منو
×
×

سبد خرید