راه های ارتباطی: E-mail: Zh.parsai66@gmail.com Instagram: @zh.parsai
لوازمی که در سفر باید به همراه داشته باشیم

لوازمی که در سفر باید به همراه داشته باشیم

خیلی ها نزدیک سفر که میشه براشون سوال پیش می آید که با خودمون چی ببریم؟ این سوال اگر به موقع پاسخ داده نشود حتی امکان دارد به چالش تبدیل شود. چون اگه لوازمی که لازم داریم را به همراه نبریم ممکن است در حین سفر به دردسر بیافتیم و یا مجبور شویم زمان قابل توجهی را به تهیه آنها اختصاص دهیم.

اما واقعا در سفرهایمان چه چیزهایی را باید به همراه داشته باشیم؟ در درجه اول باید بدانیم که برخی از لوازم به همراه داشتنشان ضروری است به این معنا که در صورت جاماندن آنها باید زمان قابل توجهی را به جایگزینی آنها اختصاص دهیم. مثلا اگر گوشی خودتون رو فراموش کنید اغلب افراد به خاطر عاداتی که در استفاده از تلفن همراهشون دارند احساس ناخوش آیندی دارند تا راهی برای جایگزینی تلفن همراهشون پیدا کنند. یا حتی مهم تر از آن دارو های شخصی هستند که در صورت فراموشی باید به داروخانه مراجعه کنید. خب در این مواقع توصیه میشود که لیستی از این وسایل تهیه کنید تا زمان سفر حتما از به همراه داشتنشون اطمینان حاصل کنید.

دسته دوم از لوازم سفر به فصلی مربوط میشود که برای سفر انتخاب کرده اید. به عنوان مثال اگر در فصل تابستان مثل الان به سفر می روید حتما از وجود کلاه آفتابی، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب مطمئن شوید. البته پیشنهاد میشه برای جلوگیری از گرما زدگی به مقدار کافی آب به همراه داشته باشید تا در طول سفر مصرف نمایید.

دسته سوم از وسایل را وسایل راحتی شما تشکیل میدهند. این دسته وجودشان به شما این امکان را می دهد که از سفر بیشتر لذت ببرید. برای خود من بالشتک گردنی از این دسته هست. تقریبا همیشه حتی اگر دو سه ساعت ساعت هم زمان داشته باشم ترجیح میدم با یک استراحت کوتاه انرژی بالایی به دست بیاورم. البته در این مواقع وجود یک بالشت کمک زیادی به من خواهد کرد. برای این گروه هم پیشنهاد میشود لیستی تهیه کنید.

دسته آخر اما به نوع سفر شما بستگی دارد. این که قصد دارید به یک سفر ورزشی مثل کوه نوردی بروید یا بازدید از یک مکان تاریخی را در برنامه دارید، لوازمی که نیاز است به همراه داشته باشید متفاوت خواهد بود. در سفر های ورزشی و طبیعت گردی وجود طناب، کلاه ایمنی و لوازم کمک های اولیه از اساسی ترین ابزاری است که باید به همراه داشته باشید. البته برای این گونه سفر های تخصصی اطلاع رسانی کامل از لوازمی ضروری قبل از سفر انجام میشود که لازم است بر اساس آن لیستی تهیه نمایید تا چیزی از قلم نیافتد.

این پست دارای 2 نظر است

پاسخی بگذارید

بستن منو
×
×

سبد خرید